Alfa Laval tar viktig order i Indien

Alfa Laval tar viktig order i Indien Alfa Laval, världsledande inom teknologi för värmeöverföring, har tagit en order i Indien vilken inkluderar två indunstningssystem, med en förångningskapacitet på vardera 300 ton per timme från Vedanta Aluminium Ltd, som är en del av den i London noterade metall- och gruvgruppen. Vedanta skall uppföra ett aluminiumraffinaderi i Lanjigarh, i Orissa, Indien. Ordervärdet är ca MSEK 125. För ytterligare information: Peter Torstensson Alfa Laval Group VP, Communications Tel: +46 709 337 231 Mikael Sjöblom Alfa Laval Group Investor Relations Tel: +46 709 787 482 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/18/20040818BIT20560/wkr0001.pdf