Inbjudan till Alfa Lavals kapitalmarknadsdag den 22 november

Alfa Laval välkomnar analytiker, investerare och media till kapitalmarknads­dagen som hålls den 22 november på hotell Hilton, Kastrups flygplats, Danmark, mellan klockan 10:30 och 16:45.

Dagen inleds med presentationer av Tom Erixon – VD och koncernchef, samt Thomas Thuresson – ekonomi- och finansdirektör. Efter lunch kommer Peter Leifland, Nish Patel och Susanne Pahlén Åklundh att tala om riktning och omfattning för de nya divisioner som träder i kraft från och med den 1 januari 2017.

Efter divisionspresentationerna kommer tre parallella seminarier att hållas, tre gånger i rad, omfattande områden såsom servicenärvaron i Mellanöstern, energi, miljö och livsmedel i Indien samt hanteringen av kommunalt och industriellt avloppsvatten.

Hur du anmäler dig: registrera dig på vår hemsida www.alfalaval.com/investors, senast den 15 november.

Om ni har frågor kan ni vända er till Beata Ardhe.

Investor Relations Manager
0709-78 74 82