Inbjudan till Alfa Lavals presentation av det första kvartalet

Alfa Lavals rapport för det första kvartalet publiceras den 23 april klockan 12:30. Telefonkonferensen startar 13:45.

För att delta i telefonkonferensen - som leds av Alfa Lavals VD och koncernchef Lars Renström, samt ekonomidirektör Thomas Thuresson - anmäl er via länken nedan. Vid registrering erhålls telefonnummer, deltagarkod samt konferenskod.

https://eventreg1.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=543661&Conf=183115 Telefonkonferensen slutar 14:30.

Du kan även lyssna på telefonkonferensen samt följa power point presentationen i realtid via en webbsändning. Använd länken på www.alfalaval.com/invstors. Länken, liksom dokumentet med presentationen, kommer att finnas tillgängliga cirka 30 minuter innan telefonkonferensen startar.

För att lyssna på telefonkonferensen i efterhand kan ni ringa +46 (0)8 505 203 33 eller +44 (0)20 7031 4064, kod 91 44 95. Inspelningen finns tillgänglig under 24 timmar. Ni kan även gå till www.alfalaval.com/investors och följa webbsändningen där. Dessutom kommer en utskrift av telefonkonferensen att finnas tillgänglig efter några dagar.

Gabriella Grotte                                                                            Beata Ardhe
Alfa Laval                                                                                       Alfa Laval
Tel: 046 36 74 82                                                                         Tel: 046 36 65 26
Mobil: 0709 78 74 82                                                                   Mobil: 0709 36 65 26