Inbjudan till Alfa Lavals presentation av det första kvartalet

Alfa Lavals rapport för det första kvartalet publiceras den 23 april klockan 12:45. Telefonkonferensen startar klockan 13:45.

För att delta i telefonkonferensen - som leds av Alfa Lavals VD och koncernchef Lars Renström, samt ekonomidirektör Thomas Thuresson - anmäl er via länken nedan. Vid registrering erhålls telefonnummer, deltagarkod samt konferenskod.

För att säkerställa att konferensen startar i tid, vänligen ring in 5-10 minuter innan utsatt starttid.

Du kan även lyssna på telefonkonferensen samt följa powerpoint-presentationen i realtid via en webbsändning. Använd länken på www.alfalaval.com/investors. Länken, liksom dokumentet med presentationen, kommer att finnas tillgängliga cirka 30 minuter innan telefonkonferensen startar.

För att lyssna på telefonkonferensen i efterhand kan ni ringa +46 (0)8 5052 0333 eller +44 (0)20 7031 4064, kod 93 01 36. Inspelningen finns tillgänglig under 24 timmar. Ni kan även gå till www.alfalaval.com/investors för att se webbsändningen. Dessutom kommer en utskrift av telefonkonferensen att finnas tillgänglig efter några dagar.

Beata Ardhe