Inbjudan till Alfa Lavals telefonkonferens avseende det fjärde kvartalet

Alfa Lavals rapport för det fjärde kvartalet publiceras den 2 februari klockan 07:30. Telefonkonferensen startar klockan 08:30.

För att delta i telefonkonferensen - som leds av Alfa Lavals VD och koncernchef Lars Renström, samt ekonomidirektör Thomas Thuresson - anmäl er via länken nedan. Vid registrering erhålls telefonnummer, deltagarkod samt konferenskod.

Vänligen ring in 10 minuter före utsatt starttid. Om problem uppstår vid registreringen, vänligen kontakta Intercall på +44 (0)20 8288 5566.

Telefonkonferensen kan även följas i realtid via en webbsändning. Länken till denna sändning kommer att läggas upp på www.alfalaval.com/investors .

För att lyssna på telefonkonferensen i efterhand kan ni ringa +46 (0)8 5052 0333 eller +44 (0)20 7031 4064, kod 95 66 92. Inspelningen finns tillgänglig under 24 timmar. Efter det får ni gå till www.alfalaval.com/investors för att se och lyssna på webbsändningen.

Kontaktpersoner:

Beata Ardhe