Inbjudan till Alfa Lavals telefonkonferens för det andra kvartalet

Alfa Lavals rapport för det andra kvartalet publiceras den 18 juli klockan 08:30. Telefonkonferensen startar klockan 09:30.

För att delta i telefonkonferensen - som leds av Alfa Lavals VD och koncernchef Lars Renström, samt ekonomidirektör Thomas Thuresson - anmäl er via länken nedan. Vid registrering erhålls telefonnummer, deltagarkod samt konferenskod. Vänligen ring in 5-10 minuter före utsatt starttid.

Telefonkonferensen kan även följas i realtid via en webbsändning. Länken till denna sändning kommer att läggas upp på www.alfalaval.com/investors.

För att lyssna på telefonkonferensen i efterhand kan ni ringa +46 (0)8 5052 0333 eller +44 (0)20 7031 4064, kod 93 30 18. Inspelningen finns tillgänglig under 24 timmar. Ni kan även gå till www.alfalaval.com/investors för att se webbsändningen.

Kontaktpersoner:

Beata Ardhe