Inbjudan till Alfa Lavals telefonkonferens för det första kvartalet

Alfa Lavals rapport för det första kvartalet publiceras den 26 april klockan 12:45. Telefonkonferensen startar klockan 13:45.

För att delta i telefonkonferensen - som leds av Alfa Lavals VD och koncernchef Tom Erixon, samt finans- och ekonomidirektör Thomas Thuresson - anmäl er via länken nedan. Vid registrering erhålls telefonnummer, deltagarkod samt konferenskod. Vänligen ring in 10 minuter före utsatt starttid. Om problem uppstår vid registreringen, vänligen kontakta Intercall på +44 (0)20 8288 4444.

Telefonkonferensen kan även följas i realtid via en webbsändning. Länken till denna sändning kommer att finnas tillgänglig på www.alfalaval.com/investors .

För att lyssna på telefonkonferensen i efterhand kan ni ringa +46 (0)8 5052 0333 eller +44 (0)20 7031 4064, kod 96 16 47. Inspelningen finns tillgänglig under 24 timmar. Efter det får ni gå till www.alfalaval.com/investors för att se och lyssna på webbsändningen.

Kontaktpersoner:

Beata Ardhe