Presentation och telefonkonferens i samband med Alfa Lavals rapport för det andra kvartalet 2004 Alfa Lavals rapport för det andra kvartalet 2004 kommer att publiceras den 16 augusti 2004 cirka 07.30. Presentation och telefonkonferens klockan 09.00 den 16 augusti på Operaterrassen, Stockholm. Alfa Lavals VD och koncernchef Sigge Haraldsson samt ekonomidirektör Thomas Thuresson presenterar utvecklingen under det andra kvartalet 2004. Moderator är Anders Eriksson, Enskilda Securities. Anmälan görs på "www.financialhearings.com" eller via e-mail till hearings@financialhearings.com. Presentationen kommer också att sändas som en telefonkonferens. För att ringa in och lyssna, ring +44 207 162 0191, lösenord: "Alfa Laval". En Power Point presentation kommer att finnas tillgänglig på "www.alfalaval.com/investors". Presentationen kommer att läggas ut cirka en halv timme innan konferensen börjar. Telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig till den 25 augusti. Ring +44 208 288 4459 och ange 783 712. Har du några frågor är du välkommen att ringa Mikael Sjöblom, Investor Relations Manager, Alfa Laval AB på 046-36 74 82 eller 0709-78 74 82. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/06/20040806BIT20800/wkr0001.pdf Presentation och telefonkonferens Alfa Laval andra kvartalet 2004