Henrik Nilsson har idag utnämnts till vice VD och marknadsdirektör på AllTele.

Henrik Nilsson, tidigare marknads- och försäljningschef på den norrländska internetleverantören T3, träder in i rollen som vice VD och marknadsdirektör på AllTele. Henrik är utbildad marknadsekonom på IHM Business school och civilingenjör på LiTH.

"Henrik har haft en nyckelroll i att T3 på 5 år mer än femdubblade sin omsättning. Han har en otrolig fingertoppskänsla när det kommer till marknadsföring och försäljning, men framförallt är han en duktig ledare och bra på att skapa tillväxt.” säger Johan Hellström, VD på AllTele.

”Jag är mycket stolt över förtroendet att få en ledande roll i sammanslagna AllTele/T3. T3 har gjort en fenomenal resa och har alltid varit starka i Norrland. Nu när vi slår ihop bolag, produktportfölj och framförallt kompetens med AllTele så ger det oss väldigt goda förutsättningar att slå stort på den nationella marknaden.” säger Henrik Nilsson.

Johan Hellström, CEO AllTele

Mobil: +46 (0)706 56 77 90