Kom på releasemingel av Almedalsdrinken

Ikväll, söndagen 30 juni, kl. 17.30 är det releasemingel för Almedalsdrinken 2013 i Soberian på Kilgränd vid Donners plats i Visby. På minglet finns företrädare för organisationerna bakom drinken på plats och förutom provsmakning av drinkarna talar även Barn- och äldreminister Maria Larsson.

När: Söndagen den 30 juni, kl. 17.30

Var: Soberian, Kilgränd vid Donners plats (bakom Clarion hotel Wisby)

- Förra året gick långt över alla förväntningar, med årets nyheter som vårt mobila drinkteam är jag övertygad om att 2013 kommer bli ett minst lika bra år för Almedalsdrinken, säger Linda Engström, talesperson för Almedalsdrinken.

Linda Engström, talesperson Almedalsdrinken

Bakom Almedalsdrinken står följande organisationer: