4:e storstadsregionen: Statsministern först ut i årets Efterfrågat!

För tredje året är det dags för succén Efterfrågat - partiledarutfrågningen efter talen i Almedalen. Först ut i år är statsminister Fredrik Reinfeldt, som i år gör efterlängtad premiär i Efterfrågat!

Som ackrediterad journalist under Almedalsveckan har du möjlighet att bevaka
Efterfrågat med Lars Adaktusson och Göran Gabrielsson på plats i Trädgården på
Clarion Wisby Hotel. Insläppet sker varje kväll söndag-fredag kl. 19.30. Lördagens
Efterfrågat startar kl. 12. Ackrediteringsbadge gäller som inträde och visas upp vid
ingången.

Sö: Fredrik Reinfeldt
Må: Lars Ohly
Ti: Jan Björklund
On: Maud Olofsson
To: Mona Sahlin
Fr: Göran Hägglund
Lö: Peter Eriksson

Vill du veta mer?
Kontakta: Sara Barthelson Riismark, Marknadsbolaget i Fjärde Storstadsregionen,
tel. 0705-26 41 58

Fjärde Storstadsregionen utgörs av tillväxtmotorerna Linköping och Norrköping samt ett stort antal attraktiva omkringliggande orter av olika storlek och karaktär. Vi är nära en halv miljon människor som bor i regionen med det bästa läget i Sverige. Med attraktiva jobb, boendemiljöer med närhet till land och hav, affärsidéer och forskning i världsklass konkurrerar vi framgångsrikt om etableringar, investeringar och kompetens.