Handels och Hotell- och Restaurangfacket: Bidrag istället för jobb? En granskning av regeringens arbetsmarknadspolitik för unga

​Vilka effekter har den sänkta arbetsgivaravgiften för unga fått inom privat tjänstesektor? Fackförbunden Handels och Hotell- och restaurang presenterar en rapport om effekterna av regeringens generella sänkning av arbetsgivaravgiften för unga.

TID OCH PLATS

Tid: Onsdag 8 juli 2010 kl. 13:00 - 14:30.
Plats: Restaurang Hamnplan 5, Visby.

MEDVERKANDE

• Lars-Anders Häggström, ordförande Handels
  • Ella Niia, ordförande Hotell- och restaurangfacket
  • Jennie Nilsson, riksdagsledamot (S)
  • Hillevi Engström, riksdagsledamot (M)
  • Johanna Palmström (moderator)

Ingen föranmälan behövs. Välkomna!

För ytterligare pressinformation:

Serkan Köse, pressombudsman Handels, 072-210 65 10