Socialdemokraterna: PRESSINBJUDAN FRÅN SOCIALDEMOKRATERNA I STOCKHOLM, GÖTEBORG OCH MALMÖ

Storstadsseminarium: Socialdemokraterna - det nya storstadspartiet

Stödet för socialdemokraterna försvagas i storstäderna. Journalisten och tidigare storstadsministern Jens Orback frågar ut socialdemokraternas främsta namn i Stockholm,  Göteborg, Malmö om vilka utmaningar våra tre storstäder står inför och hur de ska lösas?
Varför behövs det en stark socialdemokrati i våra metropoler och hur skall den återigen upplevas relevant för dem som tycks ha övergivit den?

Tid:  Ljusgården, Hamnplan 5, Almedalen
Plats: Onsdag 7 Juli, kl 13.30

Medverkande: Carin Jämtin , Ilmar Reepalu, Anneli Hulthén
Moderator: Jens Orback