Inbjudan: Presentation av Ambeas rapport för det första kvartalet 2018

Närvarande: Fredrik Gren, VD, Daniel Warnholtz, CFO och Louise Tjeder, IR- och Strategichef.

Den 17 maj kl: 07:00 (CET) offentliggörs Ambeas rapport för det första kvartalet 2018.

En presentation med möjlighet att delta per telefon kommer att hållas kl: 10:00 (CET) torsdagen den 17 maj. Presentationen hålls på engelska och finns även tillgänglig som webcast på www.ambea.com eller direktlänk: https://edge.media-server.com/m6/p/b3wkyj2d

För att vara säker på att uppkopplingen till konferenssamtalet fungerar, vänligen ring in några minuter före konferenssamtalets starttid för att registrera er och ange kodord "Ambea".

Sverige:              +46 (0)8 5033 6574
Storbritannien:    +44 (0)330 336 9105
USA:                   +1 323 -794 2094

Kvartalsrapporten, presentation och övrigt material kommer att finnas tillgängligt på www.ambea.com