Anoto Group AB inbjuder till telefonkonferens

Anoto Group AB inbjuder till telefonkonferens torsdagen den 22 augusti 2002, kl. 16:00 Närvarande: Christer Fåhraeus, koncernchef Anoto Group AB Örjan Johansson, Styrelseordförande Anoto Group AB Tel: +44 (0)20 8 781 0571 Kodnamn: Anoto För inspelad version: +44 (0)20 8288 4459, kod: 891312 Inspelning finns tillgänglig till och med den 28 augusti 2002 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/22/20020822BIT01190/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/22/20020822BIT01190/wkr0002.pdf