AHLSELL ÄR PROFFS PÅ ATT GÖRA AFFÄRER

Inbjudan till webbseminarium den 16/10 2014, klockan 15:00

Med en agressiv tillväxtstrategi har Ahlsell utökat sin geografiska närvaro och sitt produktutbud samtidigt som de har sänkt sina lagernivåer med 30%. För att lyckas med detta använder sig Ahlsell av flexibla Best of Breed-system som i realtid kan koppla samman funktioner inom sälj, inköp och logistik från leverantör till slutkund.

Vill du veta mer om hur Ahlsell sänkt sina kostnader inom Supply Chain och samtidigt positionerat sig som marknadsledare inom sin bransch?

Anmäl dig då till detta webbseminarium där Ahlsells IT Portfolio Manager Peter Joelsson kommer att berätta mer om verksamheten.

Registrera dig redan idag>>

Seminariet genomförs tillsammans med Aptean, som levererat Ahlsells orderhanterings- och CRM-system. Medverkande från Aptean är Firas Wadee, kundansvarig mot Ahlsell.

Webbseminariet beräknas pågå under ca 30 minuter med möjlighet att ställa frågor online.

Vi ser fram emot er registrering.

Vid frågor, vänligen kontakta Mikael Furu på mikael.furu@aptean.com

Taggar:

Om oss

I norden erbjuder Aptean ett brett utbud av integrerade lösningar för företag med komplexa logistikkedjor och distributionsnätverk. Globalt sett förlitar sig fler än 5.000 kunder på oss för att ge dem konkurrensfördel. Genom att erbjuda innovativa, branchanpassade applikationer hjälper Aptean företag att tillfredställa sina kunder, trimma sina affärsprocesser och gå i spetsen för sin bransch. Företaget har sedan 1967 levererat affärssystem till branscher där logistik är verksamhetskritiskt, till exempel inom läkemedel och dagligvaruhandel. I norden utvecklas och säljs idag produktlinjen IMI Supply Chain som är ett intelligent systemstöd för alla led i komplexa affärsprocesser.