Arbetsförmedlingen i Vänersborg anordnar rekryteringsträff inom turism, hotell och restaurang den 22 februari

Den 22 februari anordnar Arbetsförmedlingen i Vänersborg och Mellerud ”Jobbchansen” – en rekryteringsträff inom branscherna turism, hotell och restaurang. På plats finns arbetsgivare som presenterar hur det är att arbeta inom dessa branscher och vilka typer av jobb som finns där.

Under rekryteringsträffen Jobbchansen, som pågår under förmiddagen den 22 februari, kan arbetssökande träffa följande arbetsgivare: Baldersnäs Herrgård & Håveruds Hotell & SPA, Majo Bar (Trollhättan), Arena Hotell Best Western (Vänersborg), Trollhättans Biljardhall, TG Teatergränd (restaurang i Vänersborg), Suads Restaurang (Vänersborg), Kroppefjäll SPA (Mellerud), Quality Hotell (Vänersborg) och Not Quite (Fengersfors).

Media är välkomna att delta.

Tid: 22 februari kl. 10.00-12.00

Plats: Swedbanks konferenslokal, ingång genom glasdörren på Residensgatan

För kommentarer och mer information: Malin Rahmn, Arbetsförmedlingen Vänersborg och Mellerud, tfn 010-486 64 07
Presskontakt: Angélique Rooth, 010-488 31 97.