Telefonkonferens avseende bokslutskommuniké 2015

Arcam AB offentliggör sin bokslutskommuniké för 2015 den 8 februari kl. 8.30.

Samma dag håller Arcam en telefonkonferens för press och aktiemarknad.
VD Magnus René och CFO Johan Brandt presenterar och kommenterar bokslutskommunikén. Efter presentationen kommer det att finnas tid för frågor. Presentationen hålls på engelska.

Tid för telefonkonferens

8 februari 2016 kl. 14.00

SE: +46 8 566 426 90
UK: +44 203 008 98 01
US: +1 855 831 59 45

Ring in och registrera dig några minuter innan telefonkonferensen börjar.

Mer information finns på vår hemsida: www.arcamgroup.com

Välkommen!

Frågor ang. konferensen besvaras av Anna Grahn, anna.grahn@arcam.com,
tel. 0709-778 336.

Magnus René, VD och koncernchef, Arcam AB
Mobil: 46 702 79 89 99 eller 1 781 266 6957
E-post: magnus.rene@arcam.com

Arcam tillverkar produkter för industriell 3D-printing i metall. Arcams teknologi, Electron Beam Melting (EBM®), möjliggör kostnadseffektiv tillverkning av produkter med avancerad design och funktion. Arcam är en innovativ partner för tillverkning inom främst flyg- och implantatindustrin.
Arcamkoncernen erbjuder industriella 3D-skrivare genom Arcam AB i Mölndal, metallpulver genom dotterbolaget AP&C i Kanada samt avancerade ortopediska implantat genom DiSanto i USA.
Bolaget är listat på Nasdaq Stockholm och huvudkontoret ligger i Mölndal.

________________________________________________________________________________________

Arcam AB • Krokslätts Fabriker 27A • SE-431 37 Mölndal, Sweden • 46-31-710 32 00 • www.arcam.com