i-rev Arete nominerad i USA för e-handelslösning

i-rev Arete nominerad i USA för e-handelslösning i-rev Aretes Web Commerce har under den pågående konferensen Lotusphere 2000 i Orlando USA nominerats som en av fyra i kategorien "Best e Business Solution". Nomineringen innebär att IBM/Lotus rankar i-rev Aretes lösning som en av de bästa existerande lösningarna i världen för elektronisk handel på IBM/Lotus webbplattform. Utnämningen skedde i knivskarp konkurrens med över 15 000 Lotus Business partners från hela världen. i-rev Aretes e-handels komponent - Web Commerce - är en komplett lösning för Business to Business marknaden. Kompletterad med i-rev Aretes övriga komponenter Web Collaborator och Web Configurator kan företaget bygga en komplett webbaserad företagsportal för såväl intern som extern informationshantering och handel. "Det känns både smickrande och oerhört inspirerande att vi återigen får en kvittens på att i-rev tillhör de ledande webbföretagen i världen när det gäller e-handelslösningar på IBM/Lotusplattformen", säger Aretes koncernchef Anders Hägg. "Nomineringen har dessutom lett till att det redan tidigare stora intresset för våra komponenter i allmänhet och Web Commerce i synnerhet förstärks genom en påtaglig tillströmning av besökare i vår monter", säger Stefan af Bjur VD för i-rev Arete som är på plats i Orlando. Kontaktpersoner: Anders Hägg, VD och koncernchef Arete tel: 08 - 692 93 00 eller e-mail: anders.hagg@arete.se Stefan af Bjur, VD i-rev Arete tel: 070 - 302 75 00 eller e-mail: stefan.af.bjur@i-rev.cc För ytterligare information se www.i-rev.cc och www.arete.se. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/20/20000120BIT00500/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/20/20000120BIT00500/bit0002.pdf