Aspire Global byter certified adviser

Aspire Global plc (”Aspire Global” eller ”Bolaget”), noterat på Nasdaq First North i Stockholm, har anlitat FNCA Sweden AB som Bolagets certified adviser från och med 1 september 2017. Bolagets tidigare certified adviser, Pareto Securities AB, lämnar därmed uppdraget som certified adviser från och med 1 september 2017.

För ytterligare information, kontakta:

Tsachi Maimon, VD

E-post: tsachi@aspireglobal.com

Carl Klingberg, Ordförande

Tel. +46 708 898 989

E-post: carl.klingberg@aspireglobal.com

Om Aspire Global

Aspire Global är en B2B-tjänsteleverantör på onlinespelmarknaden och erbjuder sina B2B-partner en fullservicelösning för lansering och drift av onlinekasinon. I tillägg innehar Aspire Global ett flertal lokala spellicenser vilka gör det möjligt för Bolagets partner att nå sin fulla potential. Bolaget har över tio års erfarenhet av hantering av kasinonätverk och utveckling av teknik. Aspire Global erbjuder en onlinespellösning som säkerställer att alla aspekter av partners kasinon, från reglering och regelefterlevnad till betalningshantering, riskhantering, CRM, support och optimering av spelarvärde, fungerar så smidigt och effektivt som möjligt så att operatörerna kan fokusera på att marknadsföra sitt varumärke och generera trafik till sitt kasino. Utöver sitt B2B-tjänsteerbjudande driver Bolaget flera egna kasinovarumärken, däribland Karamba och Hopa, som baseras på samma operativa upplägg och tekniska plattform som erbjuds partnervarumärkena.