Aspiro  bjuder in till press- och analytikermöte den 18 februari

I samband med att Aspiros resultat för fjärde kvartalet offentliggörs bjuder Aspiro in till en lunchpresentation. Aspiros VD Gunnar Sellæg kommer att presentera utvecklingen under det gångna kvartalet och Aspiros mål för 2011.

Bokslutskommunikén 2010 offentliggörs samma morgon klockan 8.30.

Plats
Välkommen till Aspiros lokaler på Östermalmsgatan 87 D i Stockholm fredagen den 18 februari 2011, klockan 12.00. Lättare lunch serveras.

OSA
Senast den 16 februari, via sms till +47 908 07 389 eller e-post
inbox@aspiro.com , ange namn och företag.

För frågor kontakta gärna bolagets IR- och informationschef Kristin Castillo Eldnes på telefonnummer +47 908 07 389 eller kristin.eldnes@aspiro.com

Om Aspiro
Aspiro har en unik position som världens enda leverantör av kompletta streamingtjänster för TV och musik till partners som vill använda sitt eget varumärke på tjänsten. Aspiro har mer än tio års erfarenhet inom mobilteknik och detaljhandel i norra Europa och tjänster levereras till partners över hela världen, exempelvis Deutsche Telekom, Telefónica O2, Telenor, 3, TeliaSonera, Tele2, BBC, Aftonbladet, mBlox, TVNorge, Entel och VG. Aspiro är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm. Omsättningen för kvarvarande verksamhet uppgick 2009 till 249 MSEK och företaget har cirka 115 anställda.

Taggar: