Aspiro bjuder in till press- och analytikermöte den 1 november

I samband med att Aspiros resultat för tredje kvartalet offentliggörs bjuder Aspiro in till en lunchpresentation. Aspiros CEO Gunnar Sellæg kommer att presentera utvecklingen under det gångna kvartalet.

Kvartalsrapporten för det tredje kvartalet 2007 offentliggörs samma morgon klockan 8.30.

Plats
Välkommen till Berns (rum Kilsalen), Berzelii park i Stockholm torsdagen den 1 november 2007, klockan 12.00.

OSA
Senast den 30 oktober, via sms till +47 908 07 389 eller mejla investor.relations@aspiro.com, ange namn och företag.

För frågor kontakta gärna bolagets tf Informationsansvarig Kristin Breivik Eldnes på +47 908 07 389 eller kristin.eldnes@aspiro.com.