Aspiro bjuder in till press- och analytikermöte den 11 augusti

I samband med att Aspiros resultat för andra kvartalet offentliggörs bjuder Aspiro in till en lunchpresentation. Aspiros VD Gunnar Sellæg kommer att presentera utvecklingen under det gångna kvartalet.

Delårsrapporten för andra kvartalet 2011 offentliggörs samma morgon klockan 8.30.

Plats
Välkommen till Aspiros lokaler på Östermalmsgatan 87 D i Stockholm torsdagen den 11 augusti 2011, klockan 12.00. Lättare lunch serveras.

OSA
Senast den 9 augusti, via sms till +47 908 07 389 eller e-post inbox@aspiro.com, ange namn och företag.

För frågor, vänligen kontakta: Kristin Castillo Eldnes, IR- och informationschef i Aspiro, +47 908 07 389, kristin.eldnes@aspiro.com

Om Aspiro
Aspiro har en unik position som världens enda leverantör av kompletta streamingtjänster för tv och musik till partners som vill använda sitt eget varumärke på tjänsten. Aspiro levererar också musiktjänsten WiMP direkt till konsumenter på utvalda marknader. Aspiro har mer än tio års erfarenhet inom mobilteknik och detaljhandel i norra Europa och tjänster levereras till partners över hela världen, exempelvis Deutsche Telekom, Telefónica O2, Telenor, 3, TeliaSonera, BBC, Aftonbladet, mBlox, TVNorge, Entel och VG. Aspiro är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm. Omsättningen för kvarvarande verksamhet uppgick 2010 till 262 MSEK och företaget har cirka 115 anställda.

Taggar: