Aspiro bjuder in till press- och analytikermöte den 16 augusti

I samband med att Aspiros resultat för andra kvartalet offentliggörs bjuder Aspiro in till en lunchpresentation. Aspiros CEO Gunnar Sellæg kommer att presentera utvecklingen under det gångna kvartalet.

Kvartalsrapporten för det andra kvartalet 2007 offentliggörs samma morgon klockan 8.30.

Plats
Välkommen till Wedholms Bar (rum Chambre separé), Nybrokajen 17 i Stockholm (ingång från hörnet) torsdagen den 16 augusti 2007, klockan 12.00.

OSA
Senast den 14 augusti, via sms till +47 908 07 389 eller mejla investor.relations@aspiro.com, ange namn och företag.

För frågor kontakta gärna bolagets tf Informationsansvarig Kristin Breivik Eldnes på +47 908 07 389 eller kristin.eldnes@aspiro.com.