Aspiro inbjuder till telefonkonferens

Aspiro inbjuder till telefonkonferens Med anledning av att Aspiro offentliggör sin bokslutskommuniké för år 2000, den 14 februari, inbjuder bolaget till telefonkonferens. Aspiros bokslutskommuniké för år 2000 offentliggörs den 14 februari klockan 9:00 CET. En telefonkonferens kommer att hållas med analytiker och placerare på aktiemarknaden samt med journalister klockan 11.15 CET (deltagare rekommenderas att ringa 5-10 minuter innan mötets utsatta starttid för registrering). Telekonferensen inleds med en presentation av bokslutskommunikén. Därefter inbjuds deltagarna till en frågestund. Deltagare från Aspiro är Lena Wittbjer, VD, och Stefan Lindquist, Finansdirektör. Presentationen hålls på engelska. Telefonnummer till telekonferensen är +44 (0)20 8240 8241, lösenord: "Aspiro". En inspelad presentation kommer att finnas tillgänglig under 7 dagar efter telefonkonferensen på tel: +44 (0)20 8288 4459, kod 622522. För mer information, vänligen kontakta: Helena Gynnerstedt, informationsansvarig, Aspiro AB, tel: 040-630 03 18 Om Aspiro Aspiro tillhandahåller mobila Internettjänster, som möjliggör ett flexibelt och rörligt liv, med hjälp av de mest innovativa teknikerna. Aspiro erbjuder operatörer, innehållsleverantörer och mobila organisationer ett brett utbud av lösningar, allt från färdiga portaltjänster till branschspecifika lösningar. Aspiro startades 1998 och är idag en betydande aktör på den globala marknaden för mobilt Internet. Företaget sysselsätter 130 personer och har kontor i Sverige, Luxemburg och USA. Aspiros affärskoncept, organisation och verksamhet baseras på mångårig erfarenhet av mobil kommunikation och IT-branschen. För mer information, vänligen besök www.aspiro.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/12/20010208BIT00660/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/12/20010208BIT00660/bit0002.pdf