Fadi Pharaon till Aspiros styrelse

Fadi Pharaon till Aspiros styrelse Aspiros styrelse utökas vid en extra bolagsstämma den 17 december med Fadi Pharaon. Vid Aspiros extra bolagsstämma den 17 december 2001 kommer Fadi Pharaon att nomineras som ordinarie styrelseledamot. Fadi Pharaon har en gedigen bakgrund inom Ericsson koncernen, där han under sju år bland annat arbetade som marknadsdirektör för Ericssons WISE portal samt för mobila internet applikationer. Pharaon har även arbetat som Senior Vice President på Melody Interactive Solutions. Idag verkar Pharaon som konsult för telekomföretag och investeringsbanker. Pharaon har en masters examen inom data och telekom från KTH. För mer information, vänligen kontakta: Tomas Althén, Styrelseordförande, Aspiro AB, tel: 0708-15 16 15 Helena Gynnerstedt, Informationschef, Aspiro AB, tel: 0709-91 80 18 Om Aspiro Aspiro erbjuder mobilteleoperatörer, portaler, företag och organisationer ett brett utbud av attraktiva tjänster utformade för att tillfredsställa individens behov av information, underhållning och kommunikation via mobila media. Företagets vision är att på en global marknad skapa det ledande varuhuset för mobila tjänster. Aspiro startades 1998 och är idag en betydande internationell aktör på marknaden för mobila tjänster. Företaget sysselsätter 66 personer och har kontor i Sverige och USA. Aspiros affärskoncept, organisation och verksamhet baseras på mångårig erfarenhet av mobil kommunikation och IT- branschen. För mer information, vänligen besök www.aspiro.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/17/20011217BIT00210/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/17/20011217BIT00210/bit0002.pdf