Rubberduck signerar med Telefonica O2 Irland

Rubberduck Media Lab, ett dotterbolag till börsnoterade Aspiro AB och en ledande global leverantör av mobil-TV tjänster för operatörer och broadcasters har signerat ett avtal med Telefonica O2 Irland. Avtalet gäller för hantering av deras mobil-TV och videotjänster.

Detaljerna i samarbetet kommer att utarbetas framöver i enlighet med avtalets fortskridande. – Vi är glada over att kunna leverera våra mobil-TV tjänster till ytterligare en av de största operatörerna og vi ser det som ett nytt bevis på Rubberducks position som en världsledande leverantör. Vår tillväxt inom mobil-TV är mycket snabb och vi förväntar oss en fortsatt stark utveckling framöver, säger Gunnar Sellæg, VD för Aspiro. Informationen är sådan som Aspiro AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades till offentliggörande den 24 juni 2009 klockan 08.30.

Taggar: