Ytterligare en marknadsplats för Aspiro aktier

Ytterligare en marknadsplats för Aspiro aktier Sedan måndagen den 24 februari, är Hagströmer & Qvibergs Tech Market ytterligare en marknadsplats för inofficiell handel av Aspiro aktier. På Tech Market bedrivs handel av flera IT/Telekomföretag, t.ex. Spray, Dynare, Utfors och Novestra. Sedan november 1999 bedriver Cheuvreux Nodic inofficiell handel i Aspiros aktier. - Den inofficiella handeln som idag bedrivs via Cheuvreux skapar betydande likviditet i Aspiro aktien. Den dagliga omsättningen ligger på över 40 000 aktier, berättar Jörgen Adolfsson, vd på Aspiro. Privatpersoner som vill handla med Aspiro ska be sin ordinarie bankman eller aktiemäklare kontakta ; Cheuvreux på tel 08-723 5164 Hagströmer & Qviberg på tel 08-696 20 30 För ytterligare information vänligen kontakta: Jörgen Adolfsson, VD Aspiro, tel: 0709 91 80 03 Om Aspiro Aspiro utvecklar mobila tjänster baserade på WAP, SMS, GPRS och liknande innovativ teknik. Aspiro erbjuder operatörer, innehållsleverantörer och mobila organisationer ett omfattande utbud av produkter och tjänster, allt från färdiga WAP-lösningar till strategiska konsulttjänster inom Value Added Services. Aspiro, som grundades 1998, är idag ett av världens ledande företag för mobila produkter och tjänster. Företaget har över 100 anställda och kontor i Sverige, Norge, USA och Hong Kong. Nyligen etablerades ett dotterbolag, Aspiro International i Luxembourg och företaget har vidare planer på att upprätta kontor i Europa och övriga världen. Aspiros affärskoncept, organisation och verksamhet baseras på företagets mångåriga erfarenhet inom mobil kommunikation och IT. Mer information om Aspiro finns på www.aspiro.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/25/20000125BIT00620/bit0001.DOC http://www.bit.se/bitonline/2000/01/25/20000125BIT00620/bit0002.pdf