AT&T hjälper ASSA ABLOY öppna dörren till den digitala världen

BARCELONA, Spanien, 7 november 2017 -  AT&T hjälper ASSA ABLOY att transformera sin globala verksamhet för den digitala världen. AT&T har skapat ett s nabbt och säkert kommunikationsnät med lättillgänglig data  som blir en naturlig grund för ASSA ABLOYs digitala smarta låslösningar.

AT&T kommer att leverera ett säkert och flexibelt nätverk till ASSA ABLOY under ett  tre årigt kontrakt. Kärnan i lösningen är plattformen AT&T FlexWare som gör det möjligt för företag att analysera, skydda och förfina  sina  nätverk. Med FlexWare kan kunderna distribuera och hantera sina nätverksfunktioner, till exempel routrar och brandväggar.

Se vidare i det engelska pressmeddelandet här .

Om AT&T

AT&T Inc. ( NYSE: T ) hjälper miljontals människor runt om i världen bli anslutna till ledande underhållning, affärstjänster, mobila och höghastighetsinternet-tjänster. Bolaget erbjuder USA:s bästa datanät* och den bästa globala täckningen av samtliga trådlösa leverantörer i USA. ** AT&T är en av världens största leverantörer av betal-TV med tv-kunder i USA och i 11 latinamerikanska länder. Nästan 3,5 miljoner företag, allt från små till stora företag runt om i världen, anlitar AT&T.

Ytterligare information om AT&T:s produkter och tjänster finns på about.att.com . Följ företagets nyheter på Twitter på @ATT, Facebook på facebook.com/att och YouTube på youtube.com/att .