1,3 miljoner kronor till 15 system med sju rätt på V75

Två danska system och 13 svenska lyckades pricka in sju rätt på dagens V75:a. Sju rätt gav 1,3 miljoner och lyckligaste vinnaren kanske är den spelare som lämnade in en Harry Boy för 90 kronor och som nu kan plocka ut extra julklappspengar!

Harry Boy hade ett finger med i spelet när det gällde ytterligare två system med sju rätt, ett var på 972 kronor och det andra var på 288 kronor. Kunderna hos Berglunds Kiosk i Bromma har också anledning att fira. Två identiska andelssystem var inlämnade, på vardera tio andelar. Tjugo kunder kan glädja sig åt drygt 150 000 kronor vardera. För ytterligare information, kontakta: Kerstin Wallentin, tel 0705-27 21 52 kerstin.wallentin@atg.se