Atlas Copco - Kapitalmarknadsdag 2003

Atlas Copco - Kapitalmarknadsdag 2003 Det är ett nöje att få bjuda in till Atlas Copcos Kapitalmarknadsdag 2003. Denna gång träffas vi i Stockholm den 12 november 2003. Detta möte syftar till att ge en uppdatering av strategi och utveckling för Atlas Copco-gruppen och dess fyra affärsområden. Markera gärna denna dag i er kalender. Programmet börjar efter lunch och avslutas efter en middag på kvällen. Instruktioner för anmälan och mer detaljerad information distribueras före mötet. Om ni skulle vilja skicka inbjudan till någon annan i er organisation, eller om ni har någon ytterligare fråga, var vänlig kontakta Mattias Olsson, chef investerarrelationer e-post: mattias.olsson@se.atlascopco.com Telefon: 08 743 8291 Vänliga hälsningar Atlas Copco AB Gunnar Brock VD och koncernchef ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/18/20030718BIT00250/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/18/20030718BIT00250/wkr0002.pdf