Atlas Copco - Kapitalmarknadsdagar 2002

Atlas Copco - Kapitalmarknadsdagar 2002 Jag är glad att få bjuda in till Atlas Copcos Kapitalmarknadsdagar 2002. Som vi tidigare annonserat hålls dessa den 19-20 september i Antwerpen, Belgien, där vårt affärsområde Kompressorteknik har sitt huvudkontor. Detta möte syftar till att ge en uppdatering av utvecklingen för Atlas Copco-gruppen samt ta upp ett specifikt tema. Denna gång fokuserar vi på komprimerad luft och dess användningsområden. Kompressorteknik är vårt största och mest lönsamma affärsområde och vi vill ge er en djupare inblick i detta affärsområde. Var vänlig registrera dig, senast den 30 augusti, på www.atlascopco- group.com Länken och ytterligare information finns under > Investor Relations > Calendar Vi har begränsat utrymme i våra lokaler i Antwerpen och därför kan antalet deltagare komma att begränsas. Om ni har ytterligare frågor, var vänlig kontakta Mattias Olsson, chef investerarrelationer Telefon: 08-743 8291 Mobiltel: 070-518 8291 e-post: mattias.olsson@atlascopco.com Jag ser fram emot att ses den 19 september. Vänliga hälsningar Atlas Copco AB Gunnar Brock VD och koncernchef Atlas Copco - Kapitalmarknadsdagar 19 - 20 september 2002 OBS! Alla presentationer och visningar sker på engelska. 19 september 12.30 Buffélunch 14.00 Kompressorteknik - presentationer - Översikt, framgångsfaktorer och trender - "Extending the offer" Maskinuthyrning (Rental Service) - presentation Kväll Middag 20 september 8.00 Atlas Copco Airpower - Visning av fabriker och produktutvecklingsanläggningar 11.00 Atlas Copco-gruppen - presentation Lunch 13.00 Slut Deltagare från Atlas Copco Gunnar Brock VD och koncernchef Bengt Vice VD, chef för Kompressorteknik Kvarnbäck Luc Hendrickx Divisionschef - Oil-Free Air Ronnie Leten Divisionschef - Industrial Air Philip Divisionschef - Airtec Vandenberghe Oscar Duprix Divisionschef - Portable Air Freek Nijdam Vice VD, chef för Maskinuthyrning Hans Ola Finans- och ekonomidirektör Meyer Annika Informationsdirektör Berglund Mattias Chef Investerarrelationer Olsson Plats - 19 september Crowne Plaza Antwerp Gerard Le Grellelaan 10 2020 Antwerp, Belgium Tel. +32 (0)3 259 7500 Fax. +32 (0)3 216 0296 Plats - 20 september Atlas Copco Airpower n.v. Boomsesteenweg 957 2610 Wilrijk Tel. +32 (0)3 210 2111 Fax. +32 (0)3 870 2443 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/22/20020722BIT00130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/22/20020722BIT00130/wkr0002.pdf