Attendo har öppet hus inför julen

Inför julen bjuder vård- och omsorgsföretaget Attendo in till öppet hus. Under perioden 5-13 december arrangerar medarbetarna på flera av Attendos äldreboenden julmarknader, luciatåg och glöggmingel. Samtidigt passar man på att bjuda in allmänhet, journalister och politiker.

– Julen är snart här och det känns självklart att ordna stämningsfulla och varierande aktiviteter för dem som bor hos oss. Vi vill även ta tillfället i akt att bjuda in allmänhet, journalister och politiker till Attendos äldreboenden och vi hoppas att många vill komma på besök, säger Camilla Sjögren, Attendos regionchef med ansvar för Göteborg.

Välkomna!

TORSDAG 5 DECEMBER KL 14–17

Julmarknad på Attendo Fiskebäck äldreboende. Försäljning av bröd, kakor, honung, smycken och blomsterdekorationer. Lotteri. Vi bjuder på glögg, kaffe, julmust och pepparkakor. Adress: Hälleflundregatan 20, Västra Frölunda

ONSDAG 11 DECEMBER KL 14

Glöggmingel med trubadur på Attendo Fridkullagatans äldreboende. Fridkullagatan 18 G 412 62 Göteborg. Föranmälan senast 9/12 till Marie-Louise Törnqvist, telefon: 070-299 70 90.

ONSDAG DEN 11 DECEMBER KL 11–13

Julmarknad på Attendo S:t Jörgens äldreboende, Lilla Kyrksalen. S:t Jörgens väg 22, 422 49 Hisings Backa. Föranmälan senast 6 december till Mira Alisic, telefon: 070-398 31 80.

FREDAG 13 DECEMBER KL 10.30

På Attendo S:t Jörgens gruppboende har vi Luciatåg med förskolebarn på samtliga avdelningar. Vi bjuder på lussefika. Adress: S:t Jörgens väg 2, 422, 49 Hisings Backa. Föranmälan senast 9 december till Linda Berntsson, telefon: 0702-16 80 01.

För anmälan och ytterligare information:

Camilla Sjögren, regionchef Attendo, telefon 0346-838 20 / 0708-76 44 10

Taggar: