Ny ledamot i Phoneras valberedning

Fredrik Olsson är ny ledamot i Phoneras valberedning och företräder Kongsvik Egendom.

Övriga ledamöter i Phoneras valberedning kvarstår.

Henric Wiklund, VD Phonera AB

E-post: henric.wiklund@phonera.se

www.phonera.com

PHONERA AB (publ) fokuserar på två verksamheter riktade mot enbart företag och är organiserat i två affärsområden – Phonera Telefoni och Availo. Availo är ett varumärke som ägs av Phonerakoncernen. Phonera skapar lönsamhet och tillväxt genom att erbjuda kostnadseffektiva och moderna kommunikationslösningar för Telefoni, Internet och Hosting. Phonera har cirka 60 000 företagskunder och omsatte 2011 392,3 mkr. Aktien handlas på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo. Mer finansiell information finns på www.phonera.com