Phonera får ny adress

Phoneras huvudkontor i Malmö flyttar till nya lokaler den 5 juli 2010. Dock går flyttlasset bara några hundra meter inom Malmös absoluta stadskärna. De nya lokalerna är nyrenoverade och bättre lämpade för Phoneras verksamhet.

Den nya adressen är:

Phonera
Södergatan 14

Adressändringen berör följande bolag:

• Phonera Företag AB, 556434-4397
  • Phonera Konsument AB, 556523-1544
  • Phonera Telefoni AB, 556661-9689
  • Phonera AB (publ), 556330-3055
  • Phonera Managed Services AB, 556351-1715
  • Felicitas AB, 556654-0125
  • Felicitas Mobile AB-556496-1281

Besök gärna vår hemsida för mer information om Phonera; www.phonera.se

Glad sommar!

Robert Öjfelth Vice vd och affärsområdesansvarig Telefoni Phonera

Mobil 0701-82 00 07

E-post: robert.ojfelth@phonera.se

PHONERA AB (publ) är en utmanare på den svenska marknaden för kommunikationstjänster till företag. Vi skapar lönsamhet och tillväxt genom att erbjuda kunden kostnadseffektiva och moderna tjänster inom Telefoni, Internet och Hosting. Phonera har 60 000 företagskunder och omsatte 2009 309 mkr med ett rörelseresultat om 11 mkr. Vår aktie handlas på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap.