Phonera publicerar Årsredovisningen för 2010

Idag torsdagen den 21 april så publicerar Phonera AB (publ) Årsredovisningen för verksamhetsåret 2010. Årsredovisningen ligger som bilaga till detta pressmeddelande samt finns tillgänglig för nedladdning i pdf.format via: http://www.phonera.com/files/61431303376567Phonerarsredovisning2010.pdf

För ytterligare information:

Henric Wiklund
henric.wiklund@phonera.se

Per Jansson
CFO
per.jansson@phonera.se

Mattias Tönnheim
PR- & Marknadschef
mattias.tonnheim@phonera.se

PHONERA AB (publ) fokuserar på två kärnaffärer riktade mot enbart företag och är organiserat i två affärsområden – Telefoni och Managed Services. Phonera skapar lönsamhet och tillväxt genom att erbjuda kostnadseffektiva och moderna kommunikations- och serverlösningar för Telefoni, Internet och Hosting. Phonera har cirka 60 000 företagskunder och omsatte 2010 335,4 mkr. Aktien handlas på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo. Mer finansiell information finns på www.phonera.com