Phonera publicerar Årsredovisningen för 2011

Idag torsdagen den 19 april publicerar Phonera AB (publ.) Årsredovisningen för verksamhetsåret 2011. Årsredovisningen ligger som bilaga till detta pressmeddelande samt finns tillgänglig via denna länk: http://www.phonera.com/files/59851334756629PhoneraAR2011.pdf

Det går även att beställa en tryckt version via e-post ir@phonera.se

Henric Wiklund, VD Phonera AB

E-post: henric.wiklund@phonera.se

www.phonera.com

PHONERA AB (publ) fokuserar på två verksamheter riktade mot enbart företag och är organiserat i två affärsområden – Phonera Telefoni och Availo. Availo är ett varumärke som ägs av Phonerakoncernen. Phonera skapar lönsamhet och tillväxt genom att erbjuda kostnadseffektiva och moderna kommunikations- och serverlösningar för Telefoni, Internet och Hosting. Phonera har cirka 60 000 företagskunder och omsatte 2011 392,3 mkr. Aktien handlas på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo. Mer finansiell information finns på www.phonera.com