aXichems VD Torsten Helsing presenterar bolaget på RedEye Investor After Work

aXichems VD, Torsten Helsing, presenterar bolaget i kväll, torsdagen den 1 december, cirka kl 18:30, vid RedEyes evenemang Investor After Work i Göteborg.

Eventet livesänds.

aXichems affärsidé är att utveckla, patentera och marknadsföra naturana­loga industrikemikalier. Bolaget arbetar framförallt med fenylcapsaicin, en naturanalog syntetisk capsaicin med breda tillämpningar inom en mängd olika områden, såsom tillsats i djurfoder, marin påväxthämmande färg, samt enskilda farmaceutiska områden. aXichems aktie är listad på NASDAQ First North med kortnamnet AXIC A. Certified Adviser är Redeye AB. Mer information om bolaget finns på www.axichem.se