Axis inbjuder till press- och analytikerträff

Välkommen på press- och analytikerträff torsdag den 22 mars 2012 kl.10.00. Träffen äger rum på
Hotel Scandic Anglais, Humlegårdsgatan 23, Stockholm.

Ray Mauritsson, VD Axis Communications, presenterar företagets strategi, marknad och nya säkerhetslösningar. Fredrik Thor, Regional Försäljningschef Norra Europa, pratar om expansionen på nordeuropeiska marknaden.

Välkommen att anmäla dig på Anna.Lofstrand@angseliusronn.se

För mer information kontakta
Margareta Lantz, Manager Corporate Communications & Investor Relations från Axis Communications.

Välkommen!

Vänliga hälsningar,
Margareta Lantz

Om Axis Communications

Axis är marknadsledaren inom nätverksvideo och är en drivande kraft bakom övergången från analog till digital videoövervakning, som banar väg för en tryggare, smartare och säkrare värld. Axis erbjuder nätverksvideolösningar för professionella installationer med produkter och lösningar som är baserade på innovativa och öppna tekniska plattformar.

Axis har över 1000 engagerade medarbetare på 40 platser runt om i världen och med samarbetspartner i 179 länder. Axis grundades 1984 och är ett Sverigebaserat IT-företag som är noterat på NASDAQ OMX Stockholm under symbolen AXIS. Mer information om Axis finns på www.axis.com

Taggar: