Inbjudan till telefonkonferens den 19 juli med anledning av Axis AB:s delårsrapport januari-juni 2002

Tid: Fredagen den 19 juli 2002, klockan 11.00. Telefonkonferensen: Telefonnummer: +44 (0)20 8781 0562 Passord: Axis Communications Deltagare från AXIS AB är: Peter Ragnarsson, CEO och Jörgen Lindquist, CFO. Pressmeddelandet om delårsrapporten kommer att skickas ut cirka klockan 8.30, fredagen den 19 juli. Presentationsbilderna kommer att finnas tillgängliga på: www.axis.com/corporate/investor/swe/ under rubriken "Delårsrapporter och presentationer", cirka klockan 10.30, fredagen den 19 juli. En inspelad version av telefonkonferensen kommer att vara tillgänglig i 5 arbetsdagar på +44 (0)20 8288 4459, accesskod: 687632 För information vänligen kontakta: Anne Rhenman, Director, Investor Relations & Corporate Communications, Axis Communications Telefon: + 46 708-90 18 29, E-post: anne.rhenman@axis.com