Inbjudan till telefonkonferens den 9 juli med anledning av Axis AB:s delårsrapport januari-juni 2004

Tid: Fredagen den 9 juli kl 11:00 Telefonkonferensen: Tel +44 20 7162 0187 Password: Axis AB Deltagare från Axis AB är: Ray Mauritsson, CEO och Fredrik Sjöstrand, CFO Pressmeddelandet om Axis delårsrapport kommer att skickas ut ca kl 09:00, fredagen den 9 juli. Presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på: www.axis.com/corporate/investor/index.asp under rubriken "Delårsrapporter och presentationer", den 9 juli. En inspelad version av telefonkonferensen kommer att vara tillgänglig i 5 arbetsdagar på +44 20 8288 4459 accesskod: 572862 För mer information vänligen kontakta: Anne Rhenman, Director, Investor Relations & Corporate Communications, Axis Communications Telefon: + 46 708-90 18 29, E-post: anne.rhenman@axis.com