Beijer Electronics bjuder in till kapitalmarknadsdag i Stockholm

Den 8 september 2010 arrangerar Beijer Electronics AB en kapitalmarknadsdag på Operaterassen i Stockholm öppen för analytiker, investerare och journalister.

Boka den 8 september från kl 12.00. Fullständigt program meddelas senare.

Välkommen att anmäla er via
www.financialhearings.com ,
via e-post:
hearings@financialhearings.com eller telefon 08-411 43 80.

Adressen till Operaterassen: Karl den XII torg

Informationsansvarig, Katarina Erichs Emilson
tel +46 (0)40 35 84 96, mobil +46 (0)703 35 84 96

Beijer Electronics är ett expansivt teknikföretag med lång erfarenhet inom industriell automation och robust datakommunikation som utvecklar och marknadsför konkurrenskraftiga produkter och lösningar med användaren i fokus. Sedan starten 1981 har Beijer Electronics utvecklats till en internationell koncern med dotterbolag i 14 länder, runt 500 anställda och en omsättning på 1,1 miljarder kronor 2009. Bolaget är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs Stockholms Small Cap-lista under symbolen BELE. www.beijerelectronics.se