INBJUDAN TILL TELEFONKONFERENS

På torsdag, den 16 augusti 2007 kl 09.00, släpper Beijer Electronics-koncernen sin delårsrapport för sex månader 2007. I samband med detta arrangeras en telefonkonferens där VD Göran Sigfridsson presenterar rapporten och svarar på frågor.

Telefonkonferensen startar kl 14.00. Välkommen att deltaga genom att ringa telefonnr 08-672 81 50 och ange lösenordet BELE.

En pdf av presentationsmaterialet kommer att finnas tillgänglig på Beijer Electronics hemsida www.beijergroup.se under "Investor Relations - Presentationer" i god tid innan konferensen börjar.

Beijer Electronics Group är en högteknologisk innovatör aktiv inom smart automation och nätverk. Koncernens öppna programvara, hårdvara och IIoT-lösningar hjälper kunderna att optimera processer och skapa tillförlitlig säker kommunikation, komplett med moderna intuitiva användargränssnitt. Beijer Electronics Group har sedan starten 1981 utvecklats till en multinationell koncern med en omsättning på 1,2 miljarder SEK 2017. Bolaget är noterat på NASDAQ OMX Nordic Stockholm Small Cap-lista under symbolen BELE. www.beijergroup.se