INBJUDAN TILL TELEFONKONFERENS

Onsdagen den 24 oktober kl 09.00 släpper Beijer Electronics-koncernen sin delårsrapport för nio månader 2007. I samband med detta arrangeras en telefonkonferens där VD och koncernchef Göran Sigfridsson presenterar rapporten och svarar på frågor.

Telefonkonferensen börjar kl 11.00. Välkommen att deltaga genom att ringa tel 08-672 81 50 och ange lösenordet BELE.

Presentationen kommer att finnas tillgänglig på Beijer Electronics hemsida www.beijergroup.se under Investor Relations/Presentationer i god tid innan konferensen börjar.

VD och koncernchef Göran Sigfridsson på tel 040-35 86 00, mobil 0706-35 86 10 eller
IR-ansvarig Katarina Erichs Emilson, tel 040-35 84 96, mobil 0703-35 84 96.