Inbjudan till telekonferens — delårsrapport jan. - juni 2009

Fredagen den 17 juli kl 14:00 arrangeras en webb- & telefonkonferens för journalister och analytiker där VD och koncernchef Fredrik Jönsson presenterar delårsresultatet för januari-juni 2009 samt svarar på frågor. Den som önskar delta i telefonkonferensen ringer: SE: +46 (0)8 506 269 30 alternativt UK: + 44 207 108 6205 Presentationsmaterialet kommer dels att finnas tillgängligt på Beijer Electronics hemsida, www.beijerelectronics.se, under Investor Relations/Presentationer. Det ges även möjlighet att koppla upp sig mot webbpresentationen via länk nedan; https://www.anywhereconference.com/?Conference=108233938&PIN=814596 Delårsrapporten publiceras ca kl 13.00 samma dag.