Telefonkonferens i samband med Delårsrapport jan—mars 2012

Beijer Electronics AB (publ) offentliggör sin delårsrapport för januari-mars 2012 den 25 april 2012 kl 13:00.

Samma dag arrangeras en telefonkonferens för press och aktiemarknad där VD och koncernchef Fredrik Jönsson och CFO Anna Belfrage presenterar och kommenterar rapporten.

Tid:  Onsdagen den 25 april kl 14.30

Den som önskar delta i telefonkonferensen ringer:

Från Sverige: +46(0)8 506 85759
Från Storbritannien: +44(0)207 108 6205

För att ta del av presentationen, vänligen använd denna länk:

Delårsrapporten och presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på Beijer Electronics hemsida www.beijerelectronics.se under Investerare/Presentationer.

Här kommer en inspelad version av telefonkonferensen också att finnas tillgänglig efter eventet.

Välkommen!

VD och koncernchef Fredrik Jönsson, tel +46 (0)40 35 86 10, mobil +46 (0)705 17 16 26
CFO Anna Belfrage, tel +46 (0)40 35 86 53, mobil +46 (0)706 35 86 53

Beijer Electronics är ett expansivt teknikföretag med lång erfarenhet inom industriell automation och datakommunikation. Bolaget utvecklar och marknadsför konkurrenskraftiga produkter och lösningar med användaren i fokus. Sedan starten 1981 har Beijer Electronics utvecklats till en internationell koncern med verksamhet i 21 länder och en omsättning på 1,4 miljarder kronor 2011. Bolaget är noterat på NASDAQ OMX Nordiska Börs Stockholms Small Cap-lista under symbolen BELE. www.beijerelectronics.se