Bemannia tecknar avtal med Göteborgs Spårvägar

Bemannia har tilldelats avtal genom en upphandling med Göteborgs spårvägar. Syftet med upphandlingen är Göteborgs Spårvägars behov av extra resurser inom Inköp.

Bemannia har återigen blivit tilldelade ett bemanningsuppdrag, denna gång kommer uppdraget att utföras i Göteborg. Upphandlingen omfattar behovet av tillfällig bemanning, som ska vara ett komplement till Göteborgs Spårvägars Inköpsenhet.

Staffan Bruzelius meddelar att han är väldigt glad över tilldelningen.

-       Det känns väldigt roligt att få vara en del av detta och vårt Göteborgskontor ser fram emot detta uppdrag säger, Staffan Bruzelius, Koncernchef på Bemannia

Ramavtalet kommer att tecknas för perioden 2014-02-01 till och med 2016-01-31 med möjlighet till 24 månaders förlängning.

www.facebook.se/Bemannia
Twitter: @bemannia

Vårt Göteborgskontor ser väldigt mycket fram emot detta uppdrag
Staffan Bruzelius