Besqab flyttar huvudkontoret

Besqab växer och flyttar huvudkontoret till nybyggda lokaler vid Danderyd Centrum.  Flyttlasset gick i fredags.

- Besqab växer och utvecklas. Efter nästan 30 år i vårt kontor i Täby behöver vi nya modernare lokaler som är anpassade för vår verksamhet idag, säger Anette Frumerie VD på Besqab.

- Lokalerna är skräddarsydda för oss och ligger väl i tiden med tanke på ny teknik, närhet till kollektivtrafik och som underlättar för våra medarbetare att samarbeta på
ett effektivt sätt, säger Bo Björfors, chef för Fastighetsutveckling på Besqab.

Ny postadress:

Besqab
182 11 Danderyd

Ny besöksadress:

Golfvägen 2
182 31 Danderyd

För ytterligare information:
Bo Björfors, chef Fastighetsutveckling, 08-409 416 56, bo.bjorfors@besqab.se
Anette Frumerie, VD, 08-409 416 20, anette.frumerie@besqab.se

Foto: Wester+Elsner Arkitekter

.

- Besqab växer och utvecklas. Efter nästan 30 år i vårt kontor i Täby behöver vi nya modernare lokaler som är anpassade för vår verksamhet idag.
Anette Frumeie, VD Besqab