• Betsson AB/

CFO Kaaren Hilsen kommer att lämna Betsson AB för att tillträda rollen som VD i ett annat bolag

Betsson ABs CFO Kaaren Hilsen har beslutat att återvända till telekombranschen och kommer att tillträda rollen som VD för Telenor Sverige. Hilsens uppsägningstid är sex månader och Betsson kommer omedelbart påbörja processen att rekrytera en ny CFO.

“Jag vill tacka Kaaren för hennes bidrag till att få Betsson tillbaka på rätt spår. Jag respekterar att hon fått ett erbjudande hon inte kunde tacka nej till och önskar henne allt gott för framtiden. Betsson är ett starkare bolag än det var för ett år sedan och jag är säker på att vi snart har rekryterat en ny CFO som vill vara delaktig i att ta Betsson till nästa nivå”, kommenterar Pontus Lindwall, VD Betsson AB.

För ytterligare information, kontakta:
Pontus Lindwall, VD Betsson AB

Pia Rosin, VP Corporate Communications Betsson AB
+46 (0)73 600 85 00, pia.rosin@betssonab.com

Denna information är sådan information som Betsson AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 4 september 2018 kl. 07:00 CET.