Delårsrapport för perioden januari - september 2001 Biacore International AB publicerar sin rapport för januari - september 2001 torsdagen den 18 oktober 2001. En telefonkonferens äger rum torsdagen den 18 oktober, klockan 16. Den som önskar deltaga ombeds vänligen ringa följande telefonnummer i England en kort stund före kl 16.00: +44 20 8240 8241 Kod: Biacore Det kommer också att finnas möjlighet att lyssna på konferensen efteråt, bandet kommer att finnas tillgängligt fram till den 25 oktober. Ring följande telefonnummer i England: +44 20 8288 4459 Kod: 645 652 Med vänlig hälsning Biacore International AB Investor Relations Uppsala den 12 oktober, 2001 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/12/20011012BIT00270/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/12/20011012BIT00270/bit0001.pdf